11 september 2011

Skitdag.

Ja 11 sept asså.
Alla vet ju om vad som hänt då, det va ju USA, Anna Lindh... det va ju nåt i Chile med för ett antal år sen.

Jag har en sak som jag själv lägger till i skiten. 11/9 -04.
Det borde blivit lycka men icke.
Dagen jag gifte mig.

Med fel man.
Med en vidrig man.

Mindre än ett år senare va jag skild och det e jag glad över. Några månader efter skillsmässan får jag veta sanningen.
Det gör ännu ont. Det äcklar mig ännu.
Vissa dagar orkar jag hata, annars avskyr jag honom bara. Avskyr utan att lägga energi. Han är inte värd energikrävande hat. Men idag hatar jag faktiskt. Idag vill snälla, duktiga Mezza, som aldrig nyttjar våld, skära diverse kroppsdelar av honom, strypa honom, slå slå slå och få honom lida.

Vad var det jag fick veta?

Det gör ont. Det är fruktansvärt.

Men jag var gift med en pedofil. En man som var på sin 3-åriga dotter.
Som tog tillfällen i akt när hans fru låg inlagd på psyk.

Det smärtar än. Det kommer alltid göra det.
En tid på rättspsyk för hans del gör inte saker ogjort.

3 kommentarer:

  1. Fy för... Hur tar man sig vidare? Måste vara bland det värsta av värst..

    SvaraRadera
  2. Men fy vad hemskt!!!
    Jag ryser av obehag.. Hur känner man sig när man får veta..

    Usch.. jag vet inte ens vad jag ska säga...

    SvaraRadera
  3. kan inte tänka mig något värre!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!