13 september 2011

Kommentarsvar...

Maria skrev:
Starkt att du delar med dig av denna händelse! Men, hur lång tid har gått? När pratade du med honom sist? Kram

Svar:
Tack.
Skilsmässan gick igenom sensommaren 2005. Ungefär ett halvår efter det pratade jag med honom nån gång i telefon (ang. ekonomi, lån, pengar han va skyldig osv) och det är möjligt att jag kanske pratat nån gång till däromkring men inget jag minns. Pratade en del med hans advokat i samband med domen och första tiden han va inlåst men sen inget mer.
Det ekonomiska tog jag och betalade. Inte värt smärtan att ha kontakt med honom för ett par tusenlappar i månaden, allt e iallafall betalt nu med lån o sånt så jag slipper den påminnelsen med.

1 kommentar:

  1. Läser inläggen nedanför här om ditt ex.... Fy fan rentutsagt! Usch vad jobbigt för dig att sen få veta detta. Stor kram!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!