21 juli 2011

Svar på kommentar:

Fenix skriver:
Visst är det härligt med regn! Jag njuter för fullt! fast det kanske är bättre för dig med värmen. Hur är det med lederna nu?

Hej. Jo, jag gillar regn jag med. Luktar gott  och känns rent (undantag kvalmigt regn, då vill jag ha åska, det e ännu bättre). Värmen e sisådär med mig. Bäst mår kroppen när det e lagom, dvs ca mellan 18 och 22/23 grader. Ingen stekande sol och lite skön vind. För varmt är kasst liksom för kallt... Värst e det med temperaturväxlingar dock. För stor skillnad på kort tid gillar smärtan inte alls.

Lederna e ännu kassa. Fingrarna kanske lite bättre men så kommer nervsmärtan istället (neuropatisk smärta). Inte så svullen i fingerlederna nu iallafall men känner av dom snabbt om jag gör för mkt.
Kram

4 kommentarer:

  1. Länge sen jag kommenterade. Ville bara säga hej. Ha det så bra det går.

    SvaraRadera
  2. Hon lever men mår jätte dåligt, hon är utskriven nu.

    SvaraRadera
  3. Hej, min nya bloggadress är http://www.flaquisima.wordpress.com, det går bra att publicera den här kommentaren. Kram Julia

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!