21 juli 2011

Hej hej bloggen

Kasst med up-date... I knooooow....

Som sagt, jag väntar på nya datorn men den verkar inte behaga komma så snart som jag vill, ringde dom o fick svaret att den nog e hos mig på tisdag... hade hoppats att den skulle komma denna veckan ju...

Annars.. så e det förväntans dag idag hehe. Inte så mkt för mig men för en vän till mig. Hon har åkt in till förlossningen nu och ska sättas igång. Snart ett nytt liv i världen <3

Regn regn regn... kasst väder i hufvudstaden vår. Sitter på balkongen men det börjar bli kyligt så jag ska strax in.
Mannen är o jobbar.
Katten sover.
Maten jag fixade redan igår ligger i magen (yum va gott det va. Marinerad fläskytter-filé, stekt lök, ris och kall vitlöks-sås).
Kikar in till de jag kan o läser, men blir långt ifrån alla.

Har en extremt trist dator nu... Inga program heller... inte ens photoshop kvar på denna nu.
Jaja, blir väl TV:n idag istället. Ser sällan på TV på dagarna men får väl göra det nu tills datorn behagar komma :P

Kram på er fina!

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med regn!
    Jag njuter för fullt! fast det kanske är bättre för dig med värmen.
    Hur är det med lederna nu?

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!