9 juli 2011

halloj :)

Av nån anledning (som jag inte vet) så studsar jag just nu. Spritter i kroppen. Allmänt... happy?
Jaja, inte beror det på sättet jag vaknade på kan jag ju säg... av en ylande hund utanför fönstret nämligen i den kraftigare decibel-skalan...

Gårdagen spenderades i stan. Blev lite ombokat o så och stället för fika/käk med 2 vänner blev det med en vän + ett par timmars shoppingletande efter ryggsäck till amor.
Träffade en vän som jag inte träffat på... (vi försökte räkna...) 3-4 år minst.
Gick till Snaps o käkade och jag tog ett glas rosé med. Sällan det sker och bara det glaset märkte jag av lite sen när jag väntade på bussen hem...
Trevligt trevligt iallafall... men hjälp vad mängder man missar när man inte ses på länge... och alldeles för lite tid att hinna ifatt. Måste ses snart igen...

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Sv: Tack Mezza.
    Ja jag kommer väl ur detta. Synd bara att mannen inte är hemma och kan hjälpa mig.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!