3 april 2011

fixar..

håller på att ordna lite i bloggdesign osv... därav röran :P

2 kommentarer:

  1. Hej Mezza!
    Har följt dig ganska länge, lite dålig på att kommentera men ibland så;) Undrar om jag skulle kunna få läsa din skyddade blogg? Nyfiken på hur du hanterar jobbigheter nu när du ändå kommit så långt som du har gjort. Jag antar att det finns mer om detta i den skyddade bloggen. Jag kämpar själv och jag SKA bli frisk nu, du är en förebild liksom alla andra som tagit sig ut ur psykiatrins klor! Kram Anna
    (Du kan kommentera på bloggen, lägger så klart inte ut kommentaren i så fall eller svara på min mail: vivant_anna@yahoo.se)

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Jag har försökt men det står att min inbjudan till bloggen har gått ut? Och att jag ska kontakta administratören, dvs dig;)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!