7 mars 2011

:D

Idag när jag gick upp o kollade om jag fått kommentarer på bloggen vaknade jag verkligen till rejält!
10 kommentarer väntade att bli godkända haha. Minsann! KUL!

Det va Mib som hade varit här inne o läst ifatt sig lite hehe. Tackar för alla!
Hon påminde mig oxå att jag i sidokolumnen har länkat till hennes gamla bloggadress... och ja jag borde verkligen ta o fixa det där. Uppdatera de jag följer!
Men jag länkar inte bloggar som är låsta... bara så ni vet.

Har kommit hem från centrum... Va på vårdcentralen idag ju. Prov om jag hade Mykoplasma (en form av lunginflammation som är smittsam) samt att jag fick hostmedicin och 3 olika astmamediciner.
Måste skärpa mig med de sistnämnda. Mina luftrör får aldrig ro om jag skiter i dom ju.
OM det är Mykoplasma får jag besked  inom en vecka.

Sen blev det apoteket och nu hemma. Ska snart dra igen dock. Till Psyk. Först fys-koll (pga Concertan) och sen psykologen.
Efter det blir det hem och ta Coccilana + Postafen...
Usch... äckligare hostmedicin får man leta efter... och så mår jag alltid riktigt illa av morfin + liknande så det blir Postafen för att lugna ner illamåendet lite.

Annars då?
Ja, inte mkt... Nervsmärta i armarna och händerna.. Dr Pain imorrn.

Nä n u måste jag dra! Tjo på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!