8 mars 2011

Bra och dåligt...

Dagen började med en tripp till Dr Pain imorse. Gick bra och jag åkte hem efter 1 spruta i vardera armbåge + båda handlederna. Bedövad underbart.
Kom hem... huuuuur trött som helst (blir ibland det av läkemedlet Narop). Älsklingen fixade ordning lite saker så jag skulle kunna funka trots att båda armarna/händerna var förlamade.

Sov, vilade, käkade, kollade BigBrother på datorn mm. Sov lite till.
Trots att jag fick sprutorna redan 9.30 imorse, släppte inte bedövningen helt förrän nu vid 21-22-tiden. Den sköna smärt-pausen den innebar byttes ut mot idiot-smärtor... Jaja, jag hoppas sova bort det värsta inatt och troligen börjar den positiva verkan nångång imorrnkväll/natt.

Sjukgympa imorrn. Blir inget för armarna. Bara ben. Och nån stund på gå-bandet...
Just nu känns det som att balans-övningarna är viktigast, så de kör jag oxå såklart. Kan dock inte göra för mkt såna... påfrestar för mkt.

Nähäpp..nu blir det att sova...

See ya!

1 kommentar:

  1. Hej på dig. Tack så jättemycket för länkarna.
    Jag hade dock alla utom en redan (BB-kommentarer-bloggen).

    Jag har oxå två länkar som du inte verkar ha?
    Sara’s blogg: http://mysassy.blogg.se/
    Sen har vi ju även en Gurkpedia: http://gurkpedia.se/

    Vad är det för injektioner du gjort idag (Narop)? Vad gör man dom för? Kollade runt lite här i din blogg o vi verkar ha en del gemensamt, minst sagt...

    Kika gärna in igen o hojta i min blogg :)
    *kramen*

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!