5 februari 2011

Ap-skit

  • Släpade mig ur sängen innan...
  • såg kattens hyss i badrummet...
  • satte på mig kläder med stor möda...
  • tog bussen till centrum och apoteket...
  • köade till kassan...
  • skulle sätta mina mediciner på apotekskontot men får reda på att jag måste skaffa YTTERLIGARE ett eftersom apoteket nu ju är uppdelat i flera olika...
  • Fyllde i papper osv halv-snurrig pga smärtpåverkan...
  • letade fram 2 olika hostmediciner receptfritt till älsklingen, men får reda på att de slutat med de små förpackningarna, vilket såklart leder till att det blir dyrare...
  • Ska betala i kassan, men kontokortet funkar inte. Tur det fanns lite pengar på kreditkortet...
  • Kollar i bankomaten varfördet inte funkade att betala med det... och så tar automaten kort-jäveln!
  • Får reda på att giltighetstiden e ute, ska kontakta banken...
  • Kunde inte köpa de vindruvor jag längtat efter pga det heller...

Kryper ner i sängen o går inte upp förrän dagen beslutat sig för att SLUTA JÄVLAS med mig!

2 kommentarer:

  1. Styrkekram låter det som du behöver i dag, här kommer en!!!

    SvaraRadera
  2. Här kommer en styrkekram till!! <3
    KRAM

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!