5 februari 2011

(God) morron...

Nä, god vill jag inte påstå. Snarare ond morron...
Aj x miljoner....

Älsklingen skulle hämta ut mina nya painkillers igår... men trots att det finns en fullmakt på honom sen läääänge, så fick han inte det.
Och det innebär ju såklart då att jag måste dit.. typ Nu.

Hade så ap-ont efter sprutorna igår så det va knäppt. Asså... när bedövningen släppt.
Nerverna har ännu inte lugnat ner sig efter att ha fått nålar i sig, så idag e inte heller nån bra dag.
Hoppas Tradolanen kan ge lite hjälp (den jag ska hämta ut).

Vaknade.. gick in i badrummet.. och upptäckte at katten varit nyfiken inatt.
Varenda tops låg utspridd på hyllor och golv. Tjohooo va kul! Inte en enda va kvar i förpackningen.
Väntar dock med att plocka uppom tills painkillerna har börjat verka.

Zzzz.. trött... men måste ju iväg...

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!