15 december 2010

Vilken dag...

Upp i morse... för att dra till psykologen.
Skulle skriva ut några papper innan, men skrivarbläcket tog såklart slut.

Sen hem efter psyk.
Eller nej... Jag åkte till hyresföreningen o lämnade in bytesansökan, tog sen bussen hem, shoppade på Ica + kiosken (cigg) och SEN kom jag hem.

Babblade med mamma i tfn ett tag och sen kollade jag kalendern.
Oooops!
Hade för mig att jag skulle ta puls/BT på psyk kl 16, men det va såklart kl 14.
Bara att dra iväg igen.

Strul med manchetten även denna ggn.
Visade 170/100.
Men de hade beställt ny blodtrycksapparat. Digital. Så den installerades o så kollade man tryck o puls med den istället.
128/89
Rätt stor skillnad asså.
dock va pulsen rätt hög, men med tanke på situationen så skulle man ta den med en nypa salt.

Ja, för blodtryck är nåt som lätt triggar min nervsmärta i armarna har jag märkt.
Och självklart ökar smärta på pulsen... särskillt som de tog det några ggr, samt att jag hade ont redan innan.

Ska dit om en vecka o kolla igen.

Kom hem, hann precis möta älsklingen innan han skulle med en annan buss mot jobbet.
Puss puss och "ses ikväll".

Hemma... lite dator, lite käk och lite skrivare... Har refill-set med färg som man bara fyller på patronerna med.
Dock är det lite pillrigt. Och handskar är såklart ett måste.
Stressa ska man definitivt inte göra.

Men nu e det klart.
Ska snart skriva ut det jag skulle fixat imorse bara.
Och en annan sak... som ska skickas med jul-posten till Chile.

Trött så in i e jag nu.
Ny dag imorrn... Sjukgymnastik då.

(och ja, som ni kanske räknat ut, så skrevs dagens utmaning inte idag. Det plirade jag ner igårkväll :P Hur skulle jag annars hunnit med det???)

Tjo på er!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Liten fråga. Hur gjorde du när du bytte från blogg.se till blogspot? Kan man liksom flytta över hela bloggen eller måste man göra en ny?
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!