16 december 2010

Svar på kommentarer

Minna frågar:
Hej! Liten fråga. Hur gjorde du när du bytte från blogg.se till blogspot? Kan man liksom flytta över hela bloggen eller måste man göra en ny? Ha en bra dag! Kram


Svar:
Hej. Det är inte alla bloggsajter som har den funktionen att man kan föra över gamla inlägg. Blogger har det inte... (vad jag vet?)
Så vill du ha inläggen i ny Blogger-blogg (dvs Blogspot) tipsar jag att du lägger in inläggen för hand i rätt ordning.. men det blir ju en del jobb såklart. Nåt att pyssla med om man har lite energi o tid på att fixa sin nya blogg innan man helt går över till den...
Eller så gör man som jag. Har några länkar i min sidokolumn med mina olika underbloggar och gamla bloggar.
Kram

Anonym skriver:
Testa xylocain 5% -slva-mot tandvärk. Finns receptfritt på apoteket.

Hej. Jag har kört med det innan och visst funkar det till viss del.
Dock har jag bättre alternativ nu.
Eftersom jag har refluxproblem och väldigt lätt spyr när jag tex borstar tänderna, har jag Xylocain kutan spray hemma. Det får jag på recept. Starkt som attan och smakar skit visserligen, men det hjälper ju även lite om jag har ont i tänderna ;)

1 kommentar:

  1. Blogger har visst den funktionen att man kan exportera och importera bloggar och det har inte blogg.se. :D

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!