4 december 2010

Tjenixen på er!

Jack-jakten gick bra. Hittade en jag vill ha, men jag får se om jag köper den... kostade en del nämligen.
Inhandlade även en svart bh. låter kanske inte så mkt... men jag har ap-svårt att hitta bh:ar.
Jag opererade ju brösten för ca 2½ år sen. Gjorde en bröstförminskning på KS. Från en H till en C...
Men allt gick inte som det skulle. Bröstvårtorna sitter för högt upp och det gör att formen blir knas... och boobsen trillar lixom ur pga det (inte pga för liten bh).
Jag har sen operationen använt sport-toppar och EN bh. Har inte hittat nån mer...
Men nu fann jag en... som satt så jävla UNDERBART!
Härligt härligt.

Idag är det exakt 2 månader sen jag startade med Concertan.
Då tog jag även min vikt, med tanke på att många går ner i vikt av adhd-medicin.
Idag var det exakt -4,0 kg. Känns riktigt riktigt bra :)
Sakta men säkert!
Vill inte ha nån jojo-effekt...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!