4 december 2010

Dag 4


 
Hade nån plan på att fota dagens käk...men jag pallade helt enkelt inte...

Frukost: Latte såklart... men pga min extrema kroppstemp, fick det idag bli en Is-latte. Och en skål med mjölk och flingor. Hungern är inte som den varit sen jag började med Concertan, men jag försöker se till att jag får i mig den iallafall :)

Lunch: Sötsur gryta med ris (lagade det till älsklingen igår till hans matlåda idag..så det fanns kvar o bara lätt o värma)

Mellis: Lite mandlar hemma och en kaffe i centrum .

Middag: Håller just nu på att käka lite blandat. Kokt ägg, majonäs, 1 toast m. ost o tomat, julmust light.

Övrigt: 4-5 kaffegodisar har slunkit ner under dagen. Köpt en massa frukt nu, så det kanske blir nån sån ikväll.

Ja, det va ju inte nåt jätteupplyftande inlägg... jag menar, hur intressant va detta egentligen?
Nä, nu ska jag käka upp o kolla runt till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!