4 december 2010

Tidig morgon

Morrn på er!

Gårdagen innebar fullt ös... Vi drog och shoppade.
Men... Jackan jag verkligen ville ha fanns inte.
Skorna fanns inte i min storlek.

Kollade i hur många klädbutiker som helst, men nej, jag hittade inte nån jacka som va bra...
Hittade nån liknande på Åhlens, men den va slut i min storlek...

När vi kom hem hade vi handlat... betydligt mindre än vi skulle :P
Men men... jag ska nog hitta nåt såsmåningom iallafall.
Trötta utan dess like var vi när vi öppnade lägenhetsdörren.
Fixade lite mat av olika rester som fanns, la oss i sängen och käkade där, såg på tv... somnade.

Men lite kom vi ju hem med iallafall...
En söt hjärtformad pillerburk till mig som jag kan ha i väskan (för Concertan jag ska ta mitt på dagen). Lite kaffe-godis. Nytt lysrör till köket (som gick sönder för flera månader sen). Refillfärg till skrivaren.
Ja, sen va det inte så mkt mer...

Men men... jag hittar väl mer snart :P

Idag är det frågan om vad jag ätit under dagen som gäller i 30dagarsutmaningen. Därför kommer det inlägget först ikväll.

Drömt om missen inatt... som va halvdöd...av mystiska omständigheter. Men vi lyckades rädda henne. Sen plötsligt var hela familjen på Vickans bröllop...fast egentligen va det mamma som fick bröllopspresenter.
Wierd dreams.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!