12 december 2010

Svar på kommentar

Benzo frågar:
Hej! Såg att du led av nervsmärta vilket jag oxå gör.Tänkte bara om du har prövat Lyrica ? den tar i alla fall bort en del av min smärta.Har även för mej att en del med fibro har blivit hjälpta av den.En tanke bara! Ha de!

Svar:
Jo, jag har testat Lyrica. Utan nån verkan tyvärr. Hade ändå rätt hög dos.
Testat flera andra med...
Gabapentin (tålde jag inte)
Tryptizol ( Vansinnigt snabb viktuppgång som försämrar smärtan dessutom)
...och en massa olika sorters painkillers, muskelavslappnande osv.
Men eftersom inget passar mig, så är det bara Nervblockader kvar... Äter visserligen Cymbalta ju, men jag vet inte om den har så stor smärtlindring... ätit den sen innan jag fick diagosen.

Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!