12 december 2010

Det funkar!

Ja, som ni kan se så har jag nu lagt in bilderna som ska vara på varje inlägg i 30dagars-utmaningen!
Rensade cookies och startade om datorn.

Dagen kommer inte innehålla mycket.
Har fått stränga order från älsklingen att inte göra nåt alls idag... pga smärtan som blir så vansinnig varje kväll.

Det blir alltså inget handlande på Ica ens.
Dock har jag fuskat lite. Men bara lite ;)
En sak ligger i tvättmaskinen, och diskmaskinen e oxå på.

Dock känns det inte bra... at inte göra mer asså.
Blir nämligen så att det kommer folk o ska kolla på vår lägenhet på tisdag.. ev byte. Och här ser rent ut sagt för djävligt ut!
Jaja... Älsklingen är iallafall ledig imorrn (tror jag), så vi kanske hinner lite ändå.

Har varit duktig än sålänge iallafall tycker jag.
Kollat på film. En riktigt bra film dessutom :P
I skuggan av värmen.
Jag har läst böckerna, och även dom kan jag rekomendera!

Tjingeling på er!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Såg att du led av nervsmärta vilket jag oxå gör.Tänkte bara om du har prövat Lyrica ? den tar i alla fall bort en del av min smärta.Har även för mej att en del med fibro har blivit hjälpta av den.En tanke bara!
    Ha de!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!