11 december 2010

Blä

Blev upplockad med bil och hälsade p de gamla grannarna.
Najs o bra och nåt jag sett fram emot.

Tyvärr blev det bara en kort stund.
Tvungen att dra mig hemåt då smärtan i nacken kom tbx. Precis som igår... fruktansvärt.
Och precis som igår började svålen i huvudet brinna med... (nja, kanske inte, men huden kändes som den brändes av eld.. Nervsmärta kan visa sig så)

Så ja, det blev att dra hemåt. Bara halvt medvetande pga smärtan. Trodde ett tag jag skulle tuppa av där hemma hos dom, men jag kom iallafall hem.
In genom porten... trycka på hissknappen....
Då kommer det nån från trappan o säger att den inte funkar!
GAAAAHHHH!!!!
DÅ är det INTE kul att bo på 9e våningen!
Ont ont... tripp trapp.. steg för steg.
Hemma... pausa.. sen hälsa på katten.

Så, nu ska jag ta o lägga mig. Sussa bort detta onda. Hoppas jag iallafall.

Natti natti på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!