11 december 2010

Dag 11


Jag har 4 syskon.
3 bröder och en syster.
Alla utom en bror är yngre än mig.

För att lättare hänga med gör vi såhär:
  • A = min yngsta lillebror. 26 år gammal.
  • D = min lillasyster. 27 år gammal.
  • F = min äldsta lillebror. 29 (snart 30) år gammal.
  • JAG snart 31 år gammal.
  • M = min storebror. 35 år gammal.
A.
Flyttade till Malta i augusti i år. Jobbar med data där. Nån webdesign eller liknande.
Har tjej sen flera år tillbaka, men har nu ett långdistansförhållande eftersom hon bor här i Sthlm. Dock åker hon ganska ofta och hälsar på honom på Malta.

D.
Bor i en förort till Sthlm med sin son R (8 år).
Jobbar inom hotellbranchen.
Bor bara nåt kvarter från pappan till R, vilket funkar väldigt bra. D blev tidigt gravid. Hon upptäckte det när de redan hade gjort slut. Även om det varit lite si och så med relationen till pappan, går det nu riktigt bra.

F.
Bor nere i skåne med fru och dotter (2 år). Gifte sig i Venedig i somras efter 16 år tillsammans.
F är nån chef på en fabrik där även hans fru jobbar.
Har tillsammans med några andra startat en thaiboxningsklubb som det går riktigt bra för. Han tävlar lite i det + är tränare.

M.
Bor utanför Gbg med tjej och son (1 år snart).
Jobbar med IT både i Sverige och internationellt.
Köpte hus för 1 år sen, strax innan de fick sin lille kille.
Pappa adopterade M för inte länge sen. M föddes i mammas första äktenskap, men det har inte funnits nån kontakt med den mannen. Han har alltid haft vår pappa som pappa, och då kändes det bra att adoptera honom. (står mer om detta i tidigare inlägg om Mina föräldrar -30dagars-utmaningen)


Lite om alla.
Vill inte gå in för mkt på mina syskon.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!