12 december 2010

Dag 12


Ja, handväskan... mitt absoluta måste!
Händer att jag går hemifrån med den, men då känns det hela tiden som att jag saknar nåt... nåt VIKTIGT.

Jag måste ha en stor handväska. Den måste iallafall ha bra plats för min mini-dator, kalender, plånbok och saftflaska...

Just nu ligger den här framför mig.
Innehållet är:
  • 2 små saker som inte får synas innan julafton
  • Handsfreen till mobilen
  • Kvittot p mina linser som jag hämtade ut igår
  • Plånbok
  • Fingervantar
  • Penna
  • 3 tamponger
  • 2 tandpetare med tandtråd på
  • Mobilt bredband
  • Halstabletter
  • Pillerburk i form av ett hjärta
  • 4 (!) tändare
  • Försvarets hudsalva
  • Läppglans
  • Pappersnäsdukar
Anledningen till mängden tändare.. är att jag verkligen hatar att upptäcka att jag står utan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!