20 december 2010

Dag 20


Ok... fram med kalendern så kollar vi..

Psykologbesök som vanligt varje vecka. Likaså sjukgymnasten 2 ggr/v.
Sen va det psyk-läkarbesök den 2a... pratade om läkarutlåtandet som skulle skrivas och han skrev det på plats.
Och så fick jag ju pengar!
LÖF tyckte jag skulle ha för sveda och värk under en tid när jag behandlades på främst slutenvård inom psyk.
Och dessa pengarna gjorde ju oxå att vi kunde slippa kronofogden.
Dessutom lite shopping :D

Den 7e kollade jag puls o blodtryck på psyk. Kaos och konstigt, vilket ledde till att jag fick ta bort 18 mg Concerta. Förhoppningsvis får jag snart sätta tillbaks den igen.

Vi har haft visning på lägenheten för byte. Det gick ju bra, men allt städande gjorde mig riktigt kass tyvärr.

15e kollade jag blodtrycket igen och det va bra. Pulsen va lite hög dock.

Sen va jag hos Dr Pain..

Idag blir det hem till mamma o pappa för kalkonmiddag :) och på fredag e det julafton.
Kommer bara va hemma med älsklingen o ta det riktigt lugnt och bara slappa. Bort med julstress och artighetsprestationer!

Ja det va vad som står i kalendern...

Tror nyår blir bra med. Lugnt. Passar finfint.

Nähäpp.. dags att fixa lite nu! Ska som sagt iväg sen och måste även hinna med lite ärenden.

Tjo på er!

1 kommentar:

  1. Det är minsann inte lite du hinner på en månad inte. Tjo på dej!
    :-)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!