19 december 2010

Dag 19


Det finns mycket jag ångrar. Skriver det som en lista. Ordningen har ingen betydelse.

  • Att jag började skära/skada mig samt fortsatte under så lång tid.
  • Att jag gifte mig med idioten. Att jag ens hade ett förhållande med honom.
  • Att jag knarkat.
  • Att jag intoxat.
  • Att jag käkat så mkt piller.
  • Att jag sårat mina vänner och min familj genom mitt självskadebeteende.
  • Att jag varit egoistisk.
  • Att jag ljugit så mkt under sjuka perioder av mitt liv.
  • Att jag varit blåögd och naiv i vissa situationer...
...ja, det e ju mycket saker jag ångrar som är förknippade med jobbiga tider i livet.
Men det är nåt som jag ju ändrat på.
Klart man kommer på fler saker att ångra, men det är lätt att bli lite bitter om man tänker för mkt på sånt, så jag skippar det :P

1 kommentar:

  1. Kram på dej. Tänk istället va underbart det är att saker är förändrade till det positiva nu ju. Du är en helt otrolig människa som gjorde denna resa!
    Kram!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!