21 december 2010

Hej!!!

Edit: Blev kraftigt avbruten i detta blogginlägg o nu e jag mest irriterad o trött. Men jag fortsätter där jag va..

Ja, det vart inte så mkt bloggande igår ju... Va hemma hos mamma o pappa och käkade kalkonmiddag :)
Det va mysigt o trevligt och gott :P

Innan vi åkte gick jag o älsklingen till bolaget o shoppade en flaska vin som vi hade med oss. Och så hittade vi en bra vinterjacka till älsklingen :)
Mamma o pappa har min storebrors soffgrupp. En 2-sits och en 3-sits i beige skinn. Dock vill mamma o pappa hellre ha fåtöljer, så soffgruppen skulle säljas.
När vi flyttar kommer vi få ett betydligt större vardagsrum... och vi hade ändå tänkt köpa en annan soffa. Den vi har e rätt sliten...
Så vi sa vi ville köpa dom.
Idag ringde telefonen och brorsan har sagt att vi FÅR dom istället :D
Dessutom FÅR vi mamma o pappas fina soffbord oxå :P
Härligt!

(Här fortsätter jag nu skriva efter det enorma avbrottet...)

Gaah!
Fått hem en skrivare jag ska testa (testpilot) och vi har hållt på i 6-7 timmar nu med installationen!!! Skriver om detta nån annangång...

Den bästa nyheten idag är att jag blivit godkänd 100% sjukersättning av FK.
Scheizze vad orolig jag varit om detta. Är utförsäkrad 50% nämligen... men nu får jag 100% igen och dessutom lite pengar retoraktivt.
Läkarna var alla överens om att jag ska ha det. Känns skönt. Nu kan jag ju lixom koncentrera mig på att må så bra som möjligt istället för detta.

Trött nu. Kan ju va förståeligt...
Sova, sen e det fys-koll på psyk och psykologen efetr det.

Zzzzzzzzzzzz

2 kommentarer:

  1. Klickar minsann på gillaknappen, även om du blev avbruten;-)!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!