21 november 2010

Off idag

Känner mig inte alls på G idag. Trött, hängig, kraftlös...
Försökt vila ett par omgångar men det har inte gått så bra..
Enda vettiga jag gjort är att diska en maskin...
...en dusch har jag med tagit. Ja, och så mjölk som köptes på Ica.
Men jag är verkligen bara sååå slut!

Istället för vettiga saker har jag bara kollat runt på datorn... spelat spel på mobilen...rökt för mycket... och sen samma sak igen och igen...

Fick nån inspirations-kick nånfång under dagen och ville pyssla. Typ med julkort eller nåt. Men jag kom inte ens så långt att jag kollade vad jag har hemma. Sen försvann lusten.
Pärlat har jag inte gjort på ett tag. Men kände inte för det heller idag.
Kanske vill rita nåt för hand... men pallar inte rota fram sakerna. Tecknar ju nästan inte alls på papper utan det sker på datorn så allt ligger undangömt nånstans.

Älsklingen slutar snart jobbet. Imorrn e han ledig. Skönt.

Åhh... önskar min skallabank kunde gå över oxå....

See ya.

2 kommentarer:

  1. Lämnar ett avtryck, hoppas du mår bättre med huvudvärken idag.

    SvaraRadera
  2. Hej,

    för ett tag sedan så anmälde du dig till min "Veckans Annorlunda Blogg",
    men jag hade en lång blogg-paus.
    Så du kanske vill vara med i nästa veckas tävling istället ? =)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!