22 november 2010

Fullt upp!

Imorse när jag vaknade hade jag inte mkt på schemat. Bara sjukgymnasten halv 12.
For dit, gjorde det jag skulle + att jag gjorde lite etra i intervaller på bandet. Åkte hem och bytte om till myskläder.
14:15 ringer min psykolog. Jag ringde nämligen kl 8 imorse och lämnade ett meddelande.
Telefonsamtalet resulterade i att jag 7 minuter senare bytt om igen, kollat bussar och ställt mig i hissen på väg till henne.

Anledningen att jag ringde till henne var att jag behövde göra ett nytt QB-test snarast.
I fredags fick jag ett telefonsamtal av Dr Psyk nämligen och han ville att jag skulle va uppe i 72 mg Concerta när jag ska till honom nästa vecka.
Och innan jag höjer till 72... måste bla ett QB-test göras.
På onsdag ska jag kolla puls o blodtryck. Detta görs ju inför varje höjning.
När jag ska träffa läkaren ska vi snacka om hur jag känner av Concertan och då är det ju bra om jag redan käkat den dosen några dagar iallafall.

Jaja, QB-testet gick bra iallafall. Jag kom dit i tid, visserligen lite stressad, men genomförde det ändå.
Testvärdena blir bara bättre och bättre :)
Reaktionstiden minskar stadigt och jag sitter mer still... + en massa andra saker man kan utläsa från testet.

Ja, halv 16 var jag iallafall klar och tog bussen hem igen.
Lagade mat med älsklingen, käkade och kollade på House.
Snackat med mamma i tfn med.
Stackarn... hon har precis blivit bättre från sin dubbelsidiga lunginflammation (nja.. nästan bättre... på G iallafall) och vad händer? Jo, hon halkar ute och bryter nästan handleden...
Nej, hon bröt inte den, men mjukdelar slets..
Nu är det mitella som gäller.

Ja, och nu sitter jag här vid datorn. ..Som jag typ inte öppnat sen imorse.
Imorgon är det tomt på planeringsschemat. Skönt.
Hoppas jag har lite tid för bloggande och läsande då.
Visst har tiden funnits även idag, men när oplanerade saker poppar upp sådär, har det en tendens att påverka resten av dagen med ju...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!