24 november 2010

Nyfikenhet... 800!

Inlägg nr 800 i denna bloggen!

Och jag är nyfiken...
Så jag gör som Malin gjort! Jag skriver en lista med enkla frågor till er!

Bara kopiera frågorna och fyll i svaren i en kommentar här hos mig!
Ok?
Då kör vi!

OM DIG:♥ Vad heter du/alias?

♥ Hur gammal är du?

♥ Vart bor du?

♥ Vad gör du när du inte bloggar?

♥ Civilstatus?

♥ Intresse/Hobby?

♥ Vad är onödigt att veta om dig?


OM BLOGGEN:
♥ Hur länge har du läst min blogg?

♥ Vad tycker du om med min blogg?

♥ Vad tycker du mindre om med min blogg?

♥ Vad borde det finnas mer av här inne?

Fråga mig inte hur jag fick punkterna som små söta hjärtan... kopierade (och ändrade sen) frågorna från Malins sida

Tack på förhand!!!

6 kommentarer:

  1. Hej, jag ska absolut svara, men inte just nu, för nu ska jag tala om för dig att du har fått en award av mig! Finns på min blogg!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Du har fått en award av mig, men jag vet inte vart min kommentar tog vägen som jag skrev nyss... Nu kanske det blir två, men hellre det än ingen :-)

    SvaraRadera
  3. OM DIG:♥ Vad heter du/alias? Mib

    ♥ Hur gammal är du? 109 år står det i min blogg... hehe... fast egentligen är jag 42.

    ♥ Vart bor du? Värmland

    ♥ Vad gör du när du inte bloggar? I vanliga fall jobbar eller sover eller nåt annat nyttigt...

    ♥ Civilstatus? gift

    ♥ Intresse/Hobby? Har varit att köra jeep, men nu försöker jag hitta nåt annat intresse i mitt liv och det är banne mig inte lätt... Har börjat scrapbooka så det kanske kan bli nåt :-)

    ♥ Vad är onödigt att veta om dig? Att jag har nagelfobi


    OM BLOGGEN:
    ♥ Hur länge har du läst min blogg? Oj ... sen innan du skrev just här...

    ♥ Vad tycker du om med min blogg? Intressant, ärlig, fin och givande på många sätt

    ♥ Vad tycker du mindre om med min blogg? Att jag inte hinner med att kommentera och läsa allt fast det är ju inte nåt negativt med din blogg utan med mitt liv... hahaha.

    ♥ Vad borde det finnas mer av här inne? Kommentarer från Mib ;-)

    SvaraRadera
  4. OM DIG:
    ♥ Vad heter du/alias? - Maria är mitt förnamn men de flesta kallar mig Mia.

    ♥ Hur gammal är du? - 30 år.

    ♥ Vart bor du? - Skåne

    ♥ Vad gör du när du inte bloggar? - Försöker plugga, ta hand om sonen och katterna samt försöker jag lära mig spela ishockey.

    ♥ Civilstatus? - Tja, inte singel... särbo, men han är alltid hos mig, men sambo är jag inte på riktigt än...

    ♥ Intresse/Hobby? - böcker, datorn, filmer och ishockey.

    ♥ Vad är onödigt att veta om dig? - Att jag sett filmen "Sound of music" mer än 300 gånger...


    OM BLOGGEN:
    ♥ Hur länge har du läst min blogg? - sen du började blogga...

    ♥ Vad tycker du om med min blogg? - jag tycker om att du skriver om så blandade saker, allt från viktig information till helt "onödigt" vardagsprat.

    ♥ Vad tycker du mindre om med min blogg? - Att jag har svårt att hinna med alla uppdateringar bland... Men det är ganska kul också =)

    ♥ Vad borde det finnas mer av här inne? - Känner inte att jag saknar något speciellt.

    SvaraRadera
  5. OM DIG:
    ♥ Vad heter du/alias?
    Sofia
    ♥ Hur gammal är du?
    19
    ♥ Vart bor du?
    förort till Stockholm
    ♥ Vad gör du när du inte bloggar?
    medan jag är där jag är nu: ligger i sängen, annars: umgås med vänner, går i skolan
    ♥ Civilstatus?
    Singel
    ♥ Intresse/Hobby?
    älskar att spela olika typ av brädspel, om det nu kan räknas som hobby
    ♥ Vad är onödigt att veta om dig?
    Att jag har hallux valgus

    OM BLOGGEN:
    ♥ Hur länge har du läst min blogg?
    länge
    ♥ Vad tycker du om med min blogg?
    att den är ärlig!
    ♥ Vad tycker du mindre om med min blogg?
    hm.. vet inte
    ♥ Vad borde det finnas mer av här inne?
    Den är bra som den är :)

    SvaraRadera
  6. DIG:♥ Vad heter du/alias?
    Anna/gryningsljus
    ♥ Hur gammal är du?
    31
    ♥ Vart bor du?
    södra halvan av sverige i en mellanstor stad
    ♥ Vad gör du när du inte bloggar?
    arbetstränar liiite
    ♥ Civilstatus?
    singel, sambo med två katter
    ♥ Intresse/Hobby?
    pyssla, fota
    ♥ Vad är onödigt att veta om dig?
    jag ska gå och borsta tänderna nu:)

    OM BLOGGEN:
    ♥ Hur länge har du läst min blogg?
    hm, ett bra tag.. ett år kanske...
    ♥ Vad tycker du om med min blogg?
    gillar den;)lagom långa inlägg, lättläst, intressant
    ♥ Vad tycker du mindre om med min blogg?
    kommer inte på nå´t
    ♥ Vad borde det finnas mer av här inne?
    gillar ju foton och illustrationer men du har ju redan en del sånt:)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!