24 november 2010

Beautiful Blogger Award!

Jag har fått en Award från Mib!
TACK!




Vinnare av Beautiful Blogger Award ska:

Kopiera bilden och lägga den i ett blogginlägg
Tacka och länka personen du fått awarden av
Skriv 7 saker om dig själv
Ge vidare awarden till 7 bloggare
***

7 saker om mig:

1. Jag föddes 5 veckor efter beräknat datum,
vilket resulterade att jag var extremt uttorkad och hade stora sprickor i huden.
Dessutom hade jag en mjölktand i underkäken.

2. Jag har flyttat omkring 30 ggr i mitt liv.

3. Jag har inga lilltå-naglar

4. Jag har 11 piercing-hål (inkl öronen) men bara smycken i 2
(+2 när jag har vanliga örhängen).

5. Jag är närsynt och växlar mellan att ha glasögon och dygnet-runt-linser.

6. I min garderob finns extremt mycket strumpor.

7. Jag har fin och lite speciell sångröst men sjunger sällan.

***

Jag ger denna Beautiful Blogger Award till:








*** *** *** *** *** *** ***

2 kommentarer:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!