24 november 2010

Hemma igen

..och en aning irriterad.
Älsklingen var hos läkaren pga hosta, ont i lungorna och blåsor i halsen...
Men vad gör läkaren?
Jo han pratar om älsklingens mage!
Han kollar inte ens  honom i halsen och lyssnar inte på lungorna.
Han pratar istället om halsbränna och att om man har det ofta ska man göra en gastroskopi.

WTF?!?!?!?!?

Jahaja... då får man ju hoppas att det går över snart och att det inte är nån luftrörskatarr som blir lunginflammation eller nåt...
Ingen koll... inga mediciner... inga tips.
Skitbra ju.

För mig gick det däremot bra.
Puls och blodtryck är perfekta. Vikten går sakta neråt men i rätt takt och på bra sätt.
Psykologen o jag babblar vidare om mindfulness, antistress, relationer, självkänsla osv. Går bra där med.
Nytt QB-test på tisdag eftersom jag imorrn ska börja med 72 mg Concerta.
Läkaren på torsdagen efter.

Nu blir det softa och pyssla om min kära karl...

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!