4 november 2010

Ny dag nya tag!

Dags att dra till psykologen snart. Nya tag nu.
Har ju varit lite "ledig" från sånt under tiden jag varit i skåne, men nu e det dags igen. Psykologen idag och sjukgymnasten imorrn.

Gårdagen vart ju verkligen ingen rolig dag. Ajaj. Men idag är det (peppar peppar...) lite bättre. Dessutom skiner solen och det ser friskt o skönt ut ute.

Försäkringskassan ringde igår. Hon hade inte fått tag på min läkare, och ville prata lite med mig. Höra med vissa saker.
Hon hade fått in läkarintyg från smärtläkaren så nu e det bara det från psyk som saknas.

Känner mig speedad, virrig och stressad. Har 45 min på mig innan bussen till psyk går, och jag är helt klar. Så jag ska ju egentligen inte känna stress...
Jaja, det blir nog bra ändå.

Jag har föresten blivit en av de 500 som valts ut till testpilot hos Smartson. Jag får testa en tjänst som innebär att man lyssnar på ljudböcker i mobilen. Försöker få det till att funka, men det vill sig inte riktigt. Vet inte om jag har Java i mobilen och vet inte hur jag isåfall fixar det. Ska försöka ordna det idag.

Har valt boken "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva". Man får testa 2 böcker under en månads tid.
Jag har denna boken, men har bara börjat läsa i den. Längre kom jag inte av nån anledning o då passar det ju bra att få höra den istället. När inte koncentrationen o ugnet finns för att bläddra i boken typ...

Nähäpp... det va allt för mig denna soliga morron.
Hoppas ni andra får en finfin dag!

1 kommentar:

  1. Den är bra! Jag älskar titeln på boken och hur hon formulerar sig! Hemskt men sant så kan alla människor någon gång i livet drabbas av psykisk ohälsa. :)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!