4 november 2010

Lite allt möjligt

Är så trött så jag typ snart rasar ihop. Har under dagen försökt varva ner mig själv. Har väl gått sådär.
Jag fick iallafall igång ljudboken på mobilen så nu sitter jag och lyssnar på den samtidigt som jag lägger pärlor.
Eller.. Ja, just NU sitter jag med datorn i knät o tar en cigg.. men ni fattar..

Den specifika sortens huvudvärk som Concertan ger mig, har etsat sig fast i min skalle. Just nu är det 3 punkter i skallen som gör förbaskat ont. Båda tinningarna och en punkt i bakhuvudet.
Hoppas att den går över om inte allt för många dagar. Är inne på min 4:e dag med 36 mg. Om jag inte minns fel, så var det en vecka det satt i när jag började med 18 mg. Sen släppte det.

Imorrn är det sjukgymnasten.
Sen är det helg. Inget planerat. Känns bra.
Älsklingen är ledig fre-sönd. Nästa vecka jobbar han 6 dar.

Vet inte vad mer jag ska skriva... känner mig slut i skallen. Det va intensivt hos Psykologen idag.

Jaja, hoppas ni har det bra iallafall.

1 kommentar:

  1. Mmm. De dära psykologerna ar en tendens att ta slut på bränslet!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!