2 november 2010

Grytan kokar

Lagar mat. Mycket mat...
Storkok minsann så man kan frysa ner det sen.
Kött o rotsaksgryta med rosmarin och mängder av vitlök :)

Kollat på Inferno och lite andra program på UR Play under tiden.

Är trött... minst sagt.
Men jag vågar inte slappna av. Vet att det är då smärtan blir som värst. Dock är det inte så himla smart att hålla igång som jag gjort heller... eftersom jag garanterat får mer ont sen än om jag inte hållt på en massa...

Som en liten svarskommentar till Aleks:
Ja, man kan ju hoppas att fibron blir bättre efter en graviditet. Nånting brukar iallafall hända, men det är en chansning om det blir bättre eller sämre...

Det är lite planering om man äter ett gäng mediciner och vill bli gravid. Därav väntar vi med att försöka till våren. Trappa ut o sånt... Och så vill jag ju som sagt att testet med Concertan ska va klart innan.
Men jag kan ju inte neka till att det känns underbart att planera detta :) ÄNTLIGEN känner jag att jag kommit så långt i min skalle (dvs stabilitet psykiskt) att detta är ett bra val :D

Katten kelar med datorn och vill inte låta mig skriva... antar att jag får ge henne lite uppmärksamhet då´rå ;)

2 kommentarer:

  1. Blir så glad av dina ord! Kan inte annat än slänga samma ord tillbaka till dig :-) Ja, förutom att du inte irrat runt i mina gamla kvarter då hahaha ;-D. Saknar dig och måste försöka ses något nu när jag ska bli social och allt ;-D
    Kram!!!
    <3

    SvaraRadera
  2. Vi får ha social färdighetsträning tillsammans hahaha ;-D
    Kram!!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!