2 november 2010

Morrn morrn :) En hemlis!

Åh vad härligt det va att sova i egna sängen inatt :)
Har vaknat några gånger, men det gör inget.

Nu ska jag berätta en sak...
Jag o min älskling har lite framtidsplaner...

Vi vill gärna ha barn... och nångång i vår/början av sommaren kommer vi börja försöka!
Anledningen till att vi inte börjar nu, är att vi har lite praktiska saker vi vill reda upp först. Dessutom vill jag att min utredning med Concertan ska vara klar innan. Så jag kan sluta med den, men ha det klart att jag kan fortsätta när graviditet och amning är klart.
Det känns bra det här. Det känns RIKTIGT bra :)
Hoppas det går enligt planerna.
Hoppas jag om lite mindre än ett halvår är gravid :D
Och... hoppas jag KAN bli med barn... Jag har aldrig varit gravid innan...

Sådär ja! Nu vet ni det! thihi

Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Åh vad kul!!

    Håller tummarna att allt nu ska gå som planerat!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad kul, tummen upp för er. :D

    SvaraRadera
  3. Oj, nejmen, go for it! :D Hoppas hela grejen tar död på din fibro och kastar den ner i helvetet på kuppen. Man har ju hört att allt möjligt fantastiskt kan ske. Till och med Vestibulit kan försvinna i och med en graviditet. Peppar peppar. :) Massa kramar!

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för er!
    Men en liten undran, hur klarar din kropp en graviditet? Det är ju ganska tungt att gå och bära omkring på en hel del fler kilon. Kommer du ha mega-ont i flera månader?? Och är du inte orolig för bebis-tiden, en knodd är ju inte heller jättelätt att bära omkring på...

    Menar inte att vara negativ men jag har själv tänkt en hel del på de här sakerna på sista tiden och jag har bara "vanlig" smärta i kroppen inte fibro, så det skulle vara intressant att höra hur du tänker.

    Hoppas så klart att allt går vägen, att det blir en liten knodd och att din kropp tar sig igenom allt så bra det bara går. Massa kramar och lycka- till- sparkar:)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!