28 november 2010

Det hände igen...

...ja, att jag inte blooggade nåt igår asså...
Och.. ja, nu kollade jag ju in på bloggen.. och ser att det dessutom var TVÅ dar jag inte bloggat på!
Ojoj...

Jaja...
Det är första advent idag. Lite ljus tända här hemma nu och snön är ett antal decimetrar nu på terassen. Vissa ställen en halvmeter.

Ska iväg på advents-lunch hos mamma och pappa idag. Misstänker en massa förseningar i trafiken och särskillt pendeln, så det är God tid som gäller. Räknar (som vanligt) med att det tar 2 timmar att komma dit... och kanske nån kvart/halvtimme extra pga snön.
Datorn hänger såklart med, och kanske blir det nåt inlägg här under nån del av resan.
Syrran o hennes son möter upp innan vi sätter oss på pendeln, men innan dess e det 40 min med buss själv.

Ha en fin 1:a advent!

1 kommentar:

  1. Saknar när du inte skriver. Tror jag blivit beroende ;) hehe. Hoppas dagen varit bra. Kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!