19 oktober 2010

Wihooo!!!

Ja, nu e jag hemma igen. Soppan kokar på spisen och jag vandrar runt här hemma i mina NYA SKÖNA JEANS :)
Ja, för jag hittade ett par kanoners... visst, det va såklart på HM, men om de bara kostar 200 spänn (nersatt pris) så gör det inte så mkt om de spricker lite.
Fick visserligen köpa 1 stl större än jag behöver eftersom det bara var dessa på rean, men det gör inget. Det är lite halv-bagy-stil på dom. Lite slitna osv. Skulle de paja nånstans om 2 månader, ja då syr jag bara... passar stilen.

Självklart ska jag ju inte försöka paja dom med flit... men OM.

Dessa jeansen är verkligen HUUUUR sköna som helst :) Annars är jag verkligen inget fan av jeans...

Köpte ett par vanliga LOGG-träningsbyxor med. Svarta. Med lite fickor. Går att ha närsom ju.

Nähäpp! Dags att kolla till soppan!

Tjingeling!

1 kommentar:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!