20 oktober 2010

Psykologen

Ska snart dra till psykologen...
Har kollat igenom bloggen om vad jag gjort sen sist, och gjort lite småanteckningar.
Även skrivit lite om det uppgifter jag gjort/inte gjort.
Jag kommer aldrig ihåg sånt nämligen...

Tacka vet jag att jag bloggar mycket. Hur skulle jag annars hålla ordning på mig själv? Jag är ett vandrande virr-varr.

Jeansen jag shoppade igår är jag helt förälskad i. Självklart åkte de på idag. Känner mig fin i dom. Gillar det :)

Ja, annars är det väl inte så mkt mer...
Ska betala mina räkningar idag. Kommer kolla fler avsnitt på House med älsklingen. Har påbörjat pappas pärltavla.

Testade lägga en platta minipärlor häromdagen. Blev rätt ok. Slänger upp bild på det senare.

Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!