19 oktober 2010

Dagen idag

Morrn morrn!

Först:
Osynliga bekännelser: Intressant fundering det där med balansen... Fokus blir det ju iallafall!

Kikkan34: Haha, nja, jag gillar väl inte att lukta på sopbilen... men när den varit i området... ja dåkan det hända att allt är rätt med kombinationen luft, värme, fukt o sopor... Och DÅ, ja då går jag o drar djuuuupa andetag genom näsan haha.

Natten har spenderats på H&M:s jeansavdelning...
Öhhh... låter knas, men det är delvis sant ;)

Igår när jag skulle till sjukgymnasten blev jag nämligen rätt pissed off. Mina absolut SISTA byxor lämnade in...
De är rejält slitna nere vid fötterna och knappen hade flugit sin väg nånstans..
Fram med säkerhetsnålar... akut tillfällig lagning.
Insikten var klockren.. Jag MÅSTE köpa byxor... det bara är så.
Men byxor är enligt mig INTE roligt att shoppa... De sitter aldrig bra, och jag blir extremt sällan nöjd. Att jag dessutom alltid har knäppa sittställningar pga överrörlighet, gör att jag spräcker dem efter bara kort tid... (de går alltså inte sönder för att de är tighta o för små...)
Alltså är det typ sportbyxor jag måste shoppa.

Iallafall... så kollade jag på H&M:s sida igår efter jeans... Jeans är dock enligt min erfarenhet det absolut sämsta som H&M säljer... materialet är SKIT.
Men... i drömmen roffade jag åt mig ALLA sorters jeans i min storlek.. testa testa testa...

Nu ska jag snart till smärtkliniken för o träffa socionomen där. Uppföljning typ på mina ekonomi-samtal.
Sen blir det en sväng till Forum Nacka för att jaga....
...just det: BYXOR.
Kommer även inhandla lite pärlor och klisterark såklart ;)

Kroppen har än sålänge inte bråkat så mkt med mig efter gårdagens pass hos sjukgymnasten. Lite småont har jag ju såklart, men det är inte så farligt.

Tjingeling på er!
Det är regn idag, och jag tror jag e på humöret att jag tänker njuta av det :)

3 kommentarer:

  1. Vad bra. Låt ditt humör leda dig idag. Du hittar nog ett par byxor som passar dig. :D

    SvaraRadera
  2. Lycka till i jakten på de perfekta byxorna;D

    SvaraRadera
  3. vet du.. lindex har mest rätt fula grejer, men mina två par senaste jeans sprang jag på där bara av en slump, och jag är jättenöjd. jag tror lindex har lite bättre verklighetsuppfattning angående kvinnokroppen än hm.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!