24 oktober 2010

Strax

Snart kommer våra f.d grannar på besök.
Trevligt med lite sällskap.

Känns bra att inte göra nåt alls idag. Visst, vi var nere på Ica en sväng, men annars är detta en perfa hemmadag.
...en behövlig sådan. Känns det som.

Nu e jag ju inte borta på en massa så ofta heller i o för sig... men men...
Njuter av denna dagen för i nästa vecka är det återigen en massa.

QB-test hos psykologen, möte med psyksjuksköterskan för koll, sjukgymnastik, psykologsamtal, mer sjukgympa... och sen. Icke att förglömma (!) så e det dags för skåne.
Fattar inte hur jag ska orka, men... jag måste.
Hoppas kunna ta det lugnt därnere.

Pust... jag blir trött av att bara tänka på det ju! Nästa vecka blir en stoooor utmaning :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!