25 oktober 2010

Aaaahhh... men gomorron på er!

Gårdagen innebar (förutom trevligt besök) ominstallation av windows 7 på min minidator.
Förberedelserna innebar ju såklart att jag fick föra över en himlans massa till vår externa hårddisk.
Shiiit... jag hade ca 16,5 GB i bara bilder! Ojojoj...

Sen vart det ju det där med alla tillägg som man ska ha in i datorn igen.. och alla favoriter som skulle kopieras tillbaka...

Nu har jag suttit ett tag o hållt på med olika medlemssidor hit o dit som man har lösen o användarnamn på... Och jag är inte klar...
Spara allt nytt på datorn igen.

Ska snart ta mig i kragen o leta fram alla lösen till de skyddade bloggarna jag läser. Det är några stycken.
Skönt på det viset att det verkligen bara är jag som har tillgång till min dator. Det gör att jag kan automatspara allt sånt o slipper skriva in det var gång.

Svårt att sova inatt.
Ska ju göra nytt QB-test hos psykologen idag, inför höjning av concertan.
Tänk om jag gör SÄMRE ifrån mig idag än förra gången?
Vad tror de då?
Att concertan inte hjälper eller att jag inte har tillräcklig dos?
Jag vet ju att dosen inte är tillräcklig... men om de inte vill ge mig möjligheten att höja då?

Åhh... detta är nåt jag inte har kontroll över... så då vrider o vänder jag mig i sängen av ångest.

Men men... Antar att jag får ta det som det kommer...

Solen skiner iallafall. Och frukosten ligger i magen.
Datorn e kanoners och jag tackar D så väldans för hjälpen :)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!