29 oktober 2010

Skåne-blogg :)

Jag kom fram till slut igår :) Även om det vart lite extra väntan på det tåget som skulle ta mig till slutstationen :P
Kom fram vid 22:10-tiden.

1½ glas rötjut slank ner under kvällen medans vi babblade glatt om allt o inget.

De fick öppna presenten redan igår. Ville inte att de skulle öppna den på mottagningen eftersom jag i paketet lagt en massa handukar för att skydda tavlan på resan.

Hjälp vad glada de blev! Riktigt roligt!
Den får sin plats i vardagsrummet :) Kommer ta bild på det sen. Först ska den visas upp på partyt.

Lite snopet var dock... att Hennes lillasyster med pojkvän gjort... ja, just det: samma sak(!)
...en pärltavla på bröllopsfotot... fast mer än dubbelt så stor.
54 plattor...

De kommer ha den stora i sovrummet på en stor tom vägg.
Slänger upp bild på båda såsmåningom.

Hursomhelst blev de lika begeistrade över båda :P

Sitter nu ute på balkongen i villaområdet. Det är dagg i gräset och luften är ren. Helt annorlunda än Storsstads-luften.

Jag har fått den ärofyllda uppgiften att vara fotograf på festen. Kul!
De har, bara för några dagar sen, köpt en ny systemkamera. Riktigt bra är den. Och RIKTIGT rolig att fota med!!! Tjohooo!
Har spenderat större delen av morgonen med att lära känna kameran. Fotat barn-bus, gräs och cigarett-bilder. Ja, med olika inställningar o sånt såklart ;)

Lillbrorsan e på jobbet. Fruns syster och Parets dotter är o handlar. Bara jag o Frugan här hemma nu.

(Förtydligande: Lillbrorsan = min bror såklart. Frun/Frugan = min lillebrors fru. Parets Dotte = deras 2-åring som jag även är fadder till.)

Tjingeling på er!

1 kommentar:

  1. Nu är jag svis på dig. :D Kameran förstås men jag vet att jag inte har tålamod till en sån eller släpa med den överallt.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!