29 oktober 2010

Nu

Har fixat lite med förberedelserna inför festen imorrn. Nu e det inget mer att göra idag. Annat än slappa.

Gäster som ska bo här trillr in under kvällen. Inkl en liten 6-månaders bebbe :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känner mig ofokuserad och splittrad i skallen. Tankar åt alla håll, utan att jag kan få tag på en enda.

Äter man Concerta och dricker alkohol är det risk att man märker av biverkningarna mer. Inte märkt nåt annat än lite av den speciella huvudvärken.
Alltså inte vanlig skallabank eller dagen-efter-bank, nej det är som om nån borrat i mina tinningar. Gör inte ont nån annan stans nämligen. Och detta känner jag ju igen från första veckan jag käkade Concertan.
På måndag är det föresten dags för höjning.

Ha det!

1 kommentar:

  1. Hej vännen.
    Det kommer nog bli en mysig fest.
    Att käka conserta med alkohol är inte så bra men i lagom dos är det oki.

    Hur mår du annars förutom de tankar. Känner du dig på väg framåt.

    Många Kramar

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!