30 oktober 2010

Morrn morrn o svar på kommentar!

Wiilow:
Hej vännen. Det kommer nog bli en mysig fest. Att käka conserta med alkohol är inte så bra men i lagom dos är det oki. Hur mår du annars förutom de tankar. Känner du dig på väg framåt. Många Kramar


Svar:
Ja, eftersom jag inte är nån stor-konsument av alkohol... hehe... så verkar det ju gå bra. Dricker väldigt sällan (att jag druckit lite här är stoooooort undantag) och dricker mig typ aldrig full. Blir aldrig mer än lite påverkad bara. Så det där med lagom är ju lixom min grej, eftersom det aldrig bir mer n just lagom :)
Om jag känner mig på väg framåt... ja, lite gör jag ju. Jag har inte märkt nån förbättring på min koncentrationsförmåga, men det är ju så låg dos än sålänge. Däremot har jag märkt att jag i snitt sover bättre, har en bättre dygnsrytm.
Sömnen har varit ett big big problem för mig lääääänge, men det är skönt att det börjar ordna upp sig med :)

Idag e det bröllopsfest.
Jag ska dokumentera det hela med världens roligaste kamera.
Bruden får snart besök av sin väninna som ska fixa hennes hår.
Brudgummen ska dra och fixa en likadan brudbukett som de hade i Venedig.
Sista finishen ska fixas med mat och uppläggning.

Detta kommer bli kanon!

Dags för Mezza att hoppa in i duschen nu.
Tjingeling o ha det bra! Det tänker jag ha!
Länge leve Kärleken!
<3

1 kommentar:

  1. Det där med Concerta och alkohol säger min läkare är helt okej, men man ska inte vrålsupa, man ska vara försiktig då det kan bli lite annan "effekt" än man är van vid. Man blir lätt lite känsligare mot alkohol av concertan.
    Själv har jag inte märkt någon skillnad när jag dricker men jag tål ju ingen alkohol i vanliga fall heller... Ett eller två glas vin sen räcker det, typ.

    Ha nu en trevlig kväll!!
    KRAM <3

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!