31 oktober 2010

Morrn morrn

Vaknade första ggn vid 9 typ. AJJJJ!!!
Tog en cigg o gick o la mig igen.
Upp vid.. hmm.. halv 12 typ?
Fortfarande ajajajjjj :(

Visste ju att det skulle komma... smärtan.
Hjälpte ju till en massa igår... och sen fest på det. Springa runt i högklackat, fixa med käk, avdukning, foton osv.
Och så alkohol på det dessutom.
Alkohol + min fibro = katastrof.
Men som sagt.. jag visste ju att det skulle bli så...

Idag stapplar jag omkring här hemma hos brorsans familj.
Rätt depp just nu. Blir så ju.
Dock ingen huvudvärk och ingen "vanlig baksmälla". Istället mer ont ju.

Men festen blev bra. Det var roligt, trevligt, allvarligt och underbart.
God mat o god dricka. Härlig släkt och fina vänner.

Beställt tågbiljett hem tills imorrn. Sistaminutenbiljett.
Blir X2000 så det tar bara dryga 3 timmar. Skönt.
Bokade tyst vagn med fönsterplats.

Återkommer med mer senare. Nu har jag så ont att jag knappt kan skriva :(

1 kommentar:

  1. Aj då. Du får plåstra om dig och ta det lugnt resten av tiden. Nu behöver du ju inte släpa på en stor tavla hem iaf.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!