28 oktober 2010

Från tåget

16:20
Tåget tuffar fram sakta men säkert nu. Och ja, jag är såklart ombord ;)
Har kommit på att det nog blir en vacker resa det här.
Eftersom jag åkte den tid jag gjorde, och inte kommer va framme förräns kvart i 9 ikväll, så får jag se solnedgången härifrån.
En solnedgång som dessutom blir lite extralångvarig eftersom jag åker söderut.
Det är redan "varmt sken" från solen, så jag tror detta blir finfint.

Lite klurigt var det att ta sig hit med tavlan, men det gick. Och än så länge är den iallafall hel hehe. Ska bli riktigt roligt och få se deras reaktioner när de öppnar den :P
Har mitt mobila bredband med mig, men jag tänkte jag skulle testa tågets. Veolia har internet... och vad jag fattat det som.. är det gratis?

Dock skriver jag mina blogginlägg just nu i ett vanligt word-dokument. Lagom irriterande om det man skrivit online bara *poff* försvinner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!