7 oktober 2010

Concertan

Inatt sov jag betydligt bättre än natten innan. Var så otroligt slut igårkväll...
Lyckades ju inte sova på dagen igår, utan det blev bara en halvsovade vila. Var nog bra.
Jobbigt att va så trött dock som jag va igår, men det lönade sig under natten ju.

Tog Concertan vid 9 imorse idag. Hade inga skakningar innan dess, men efter nån halvtimme började de komma igen.

Har märkt att när jag gjort nåt, som varit lite lite ansträngande, så börjar skakandet öka.
Det kan va bara att jag varit nere på ICA, eller som nu, tagit en dusch.

Skakningarna/darrigheten påminner om de jag fick av benzo-abstinensen... bara det att abstinens-skaket var 100 ggr mer uttalat...
Lite flashback sådär...
Men inte så farligt.

Ska sätta igång snart med att göra stor-kok. Kött/bön/rotsaks-gryta blir det.

Ha det!

1 kommentar:

  1. Jobbigt med biverkningar men skönt att du äntligen fått starta med medicinen!
    Hur lång tid tar det innan du vet om du fått effekt av dem och biv. börjar gå tillbaka?!
    Lycka till!
    Kramar
    Maria

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!