30 september 2010

Tatueringen och VC

13:00 fick jag tid hos VC. Skönt. Nån form av painkillers blir det iallafall. Skönt!

Har fixat lite med tatuerings bilderna.. Före/efter typ. Men efterbilderna är inte särskillt rättvisa ännu. Eftersom det är blodskorpor och svullnad, samt lite gammal färg som smutsar ner den vanliga huden...
Men ni får en tjuvkik iallafall. På närbilden syns det hur han korrigerat det som flutit ut på ärren, genom att göra små tillägg i mönstret.

Klicka på bilderna för att se dem större.

4 kommentarer:

  1. Så fint!!! Vilken skillnad.
    Jag har ju tatuerat i mina skärspår så det håller ju konturerna på plats. Men funderar på att göra min arm också när mina ärr har härdats lite... Och det ser jag ju att det går hur bra som helst!!!

    SvaraRadera
  2. Hur läcker som helst. :D
    Hoppas det går bra på VC.

    SvaraRadera
  3. Verkligen jättesnyggt! Du inger stort hopp <3

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!