30 september 2010

Kasst

... knappt nån sömn inatt. Har sån extrem nervsmärta så jag snart blir tokig. Kommer ringa VC kl 8... hoppas få nåt smärtstillande.
För er som inte vet vad nervsmärta är... så känns det som om man slår i kärring-nerven i armbågen. Skillnaden är bara att detta inte blir bättre eller klingar av efter ett par minuter. Som det är nu, känns det som att jag slår i kärringnerven flera ggr i sekunden, timme efter timme efter timme...
Det är fruktansvärt påfrestande och jag är så fruktansvärt smärtpåverkad att jag är väck o mindre medvetande.
Smärtan går från yttersta fingerspetsen, upp i hela armen och slutar nånstans i axeln. Dessutom triggar den igång nervsmärta i andra delar av kroppen... just nu vänster ben (längs ishias).

Hoppas VC kan ge mig NÅT.
Känns dumt dock, eftersom jag triggat denna smärta medvetet (taturingen ju). Men jag vet att om ett par veckor när det är bättre, så är det värt all smärta... För att ha tatueringen innebär för mig att jag slipper känna mig så... ärrad. Uttittad. Dömd.

Ha det!

1 kommentar:

  1. Hoppas det släpper snart för du har det svårt med din smärta ändå.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!