30 september 2010

Svaren... nästan ;)

Tjo på er!

Ja, jag har faktiskt fått lite frågor.
Men pga extrem smärta har jag bara kunnat slappa i soffan idag. Datorn har fått vila då det gör för ont att skriva...
Men! Jag räknar med att ni får svaren imorrn! Ok???
:P

Fick Tradolan av läkaren på VC. Inte för att det tar bort såååå himla mkt av smärtan, eftersom det nästan är omöjligt att lindra just nervsmärta.... men det tog bort yttersta udden iallafall, vilket gjort att jag klarat av denna dagen ganska ok ändå (med hjälp o stöd från älsklingen...)

Ska kika runt till er nu.... Brukar ju göra det massor med gånger varje dag, men som sagt... datorn har verkligen fått vila...

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Att den tar bort udden av smärtan underlättar ju massor. Ha en bra kväll.

    SvaraRadera
  2. Går din fibromyalgi i skov liksom? Eller är det när dina smärtbehandlingar går ur kroppen som det kommer med sån kraft?
    Vilket jäkla monster att leva med.
    Jag menar... Jag tycker att det spöket som bor i min själ är tillräckligt. Hade jag haft en kropp som inte ville samarbeta så vet jag itne var jag hade varit.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!