18 september 2010

Slappe-dag

Inte mkt som ska göras idag. Ner till Ica bara o handla lite.
Kvällen e planerad med Matrix på dumburken. Ska shoppa lite chips med... Guuuud vad länge sen jag åt det. Haha, har varit sugen på det ett par veckor nu men det har lixom inte blivit av :P

Kanske sätter mig o pärlar lite idag med. Har visseligen ännu ont efter sprutorna igår, så jag får ta detförsiktigt så jag inte blir överansträngd.

Har föresten kollat min statistik senaste dagarna... Blogger kom tydligen med den funktionen för ett tag sen men jag har inte sett det förrän typ nu.
Iallafall... Det står att jag har läsare från Ungern, Storbrittanien och USA. Hmmm... det va nåt nytt. Vilka bor där o följer mig????

Finland va det från oxå, men där vet jag ju att det e iallafall ett par stycken.

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Du är som jag då för jag älskar också almanackor och kalendrar. :D

    SvaraRadera
  2. Jag har nominerat dig i min blogg. Kolla in.
    http://lejisi.se/2010/september/bloggaward.html

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!