18 september 2010

Blog Award!

Jag har fått en Blog Award av Leijsi med motiveringen:

"Mezza- för att hon är den hon är"




TACK!

Det som ingår i Awarden är att skriva 7 sanningar om sig själv, samt att ge vidare den.

Här är mina 7 sanningar:

1. Jag var utklädd till Magnus Uggla med peruk och allt och framförde hans låt "Jag vill" på ett spex i gymnasiet. Inte många kände igen mig...

2. Jag föredrog träslöjd framför syslöjd i högstadiet.

3. Jag äger för tillfället bara en enda riktig BH. Sen min bröstreduktion 2008 har jag därför oftast sporttoppar påmig istället, då operationen gav lite konstigt resultat...

4. Jag fick inte börja använda smink förräns jag fyllt 15, och då endast ytterst lite.

5. Jag lärde mig spela trumpet på 3 veckor när vi bodde på Sri Lanka. Efter 3 veckor erbjöds jag plats i ungdoms-symfoniorkestern. Jag tackade dock nej.

6. Jag måste sövas om jag ska genomgå en gastroskopi. Lugnande biter inte på mig och sist jag gjorde en i vaket tillstånd hade jag en panikattack under hela undersökningen.

7. För tillfället röker jag blå Matrix, men brukar röka långa blå Next. Dock är mina favoriter Slim Vanilj och rosa Vouge men de är antingen utgångna eller för dyra...

Nu till de jag vill ge denna Award:

Sara -för att du är en otrolig kämpe trots alla upp och nedgångar!

Fia -för att du inspirerar med din glöd och vägran att sluta fightas!

Mib -för dina kloka funderingar som får en att börja tänka till lite extra själv!

Aleks -för din rättframhet och exploderande skrift!

Nett -för alla dina äventyr, målgångar och värme!

Mia -för att jag får följa din vardagskamp, med familj, jobb, studier och adhd!


2 kommentarer:

  1. Nejmen! Gullunge! :D <3 Inte för att jag har så många läsare (jag skriker trots allt mest ut min ångest och ilska där haha), men nu kanske jag får lite fler fans. ;P

    Kramaaa

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!