19 september 2010

Morrn morrn

Ja, det blev inte riktigt som jag tänkt mig igårkväll...
För att orka va lite pigg och inte som ett vrak, så tog jag en av mina painkillers jag fick utskrivet hos dr Pain.
Ardinex heter dom.
Morfinliknande grej, men inte superstarka. En av de få piller som IBLAND gör lite skillnad... beroende på vilken typ av smärta jag har just då.

Men... Jag hade inga Calma hemma. Asså såna där åksjuke-tuggummi man kan shoppa på apoteket...
Jag brukar ta ett sånt om jag ska peta i mig morfinliknande piller...

Jaja, kombinationen hungrig-för mycket mat, överspänd pga smärta, trötthet och sprutor samt bristen på Calma... gjorde att jag mådde hur illa som helst på kvällen.
Hur som helst... det slutade med att halva middagen hamnade i toaletten.

Hatar verkligen att må illa... och igårkväll var det... illa.

Imorrn kommer pengarna, och ni kan ju gissa vad jag kommer köpa...
Japp, just det... Calma.

Men nu e det ny dag. Jag har ju redan röstat, så det blir inga såna äventyr heller. Skönt att bara ta det lugnt.

Tjingeling o go´morrn på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!